Morera assegura al Puig que el poble valencià conquerirà les institucions el proper mes de maig

El secretari general del Bloc, Enric Morera, ha llançat este matí un missatge d’esperança i ha encoratjat els milers de militants i simpatitzants de la formació valencianista i de Compromís a treballar de manera unida per a fer possible la reconquesta de les institucions, “unes institucions que no tenen decència per culpa del PP, i si volen defendre les senyes d’identitat, la primera és la de respectar i dignificar el nostre autogovern i les seues institucions”.

Morera ha recordat que l’any passat Compromís es trobava a l’avantsala de les Europees i que, al remat, “vam fer possible una candidatura potent, una candidatura que ha fet que Jordi Sebastià siga eurodiputat”. A les portes de la precampanya local i autonòmica, el líder del Bloc s’ha mostrat convençut davant d’una militància que omplia l’esplanada del Puig que el mes de maig hi haurà un canvi polític on el gran protagonista i la gran responsabilitat “seran dels homes i dones que fem i creiem en Compromís”.

L’acte ha comptat amb la participació d’altres socis de Compromís, com també d’altres partits nacionalistes de tot l’Estat, entre els quals hi era en representació del PNB el senador Iñaki Anasagasti.

Abans de dinar, s’han lliurat els guardons Bloc d’Honor, que enguany han reconegut la tasca de la Coordinadora Gonçal Anaya, la Plataforma de Professors Interins, el Bloc d’Estudiants Agermanats i el col·lectiu Senyera Infinita d’Almenara. També s’ha reconegut amb una menció la lluita de pares, mares i professorat dels col·legis Ciutat de Cremona d’Alaquàs, el Pare Català de València, l’Herrero de Castelló, el Bracal de Muro i de molts altres llocs.